Jouw hulp bij administratie

Administratie

Kent u ook die vervelende situatie? U bent druk bezig met al uw bedrijfsactiviteiten, en voor u het weet bent u uw administratie uit het oog verloren. Nu bent u weer opgejaagd en moet u vliegensvlug alles in orde brengen. Wat een gedoe!

Heeft u er al eens aan gedacht om met ons samen te werken? U kunt het zo gek niet bedenken, of we kunnen u helpen met uw administratie. We beginnen alvast met een grondige intake om uw bedrijfssituatie te leren kennen. Zo kan ons professionele team van management assistants u optimaal bijstaan en kunnen we samen kijken wat er mogelijk is. Uw cultuur en werksfeer wordt een deel van ons team, waardoor we ons optimaal kunnen inleven in uw administratietaken. Onze dienstverlening is steeds volledig op maat van uw organisatie.

Natuurlijk is het woord “administratie” een vaag begrip. Wat is dat nu eigenlijk? Wel, Van Dale zegt het volgende: “Beheer van stukken: ledenadministratie, loonadministratie; de financiële administratie van een bedrijf”. In mensentaal betekent dit gewoon het uitvoeren van papier- of computerhandelingen om uw bedrijf draaiende te houden.

We horen u al denken: “Maar waarom zou ik een beroep doen op jullie om mijn administratie te doen? Ik kan toch ook gewoon iemand extra aanwerven?”. Maar zo gemakkelijk is het niet in elk bedrijf. Administratie is namelijk iets dat komt en gaat. Soms hoeft u zich alleen maar bezig te houden met uw core business, maar soms verdrinkt u in al die extra werkjes die u (of uw personeel) eigenlijk liever niet doet. Is het daarom aan te raden om een extra werkkracht aan te nemen? Dat hangt er sterk van af hoeveel werkdruk u ervaart en hoeveel u wilt investeren in human resources.

Vaak zijn het kleine tot middelgrote bedrijven of zelfstandigen die een beroep doen op onze diensten. Een nieuw personeelslid aanwerven, is namelijk meteen een grote kost en er steekt ook veel tijd en moeite in om hem/haar op te leiden en daarna aan het werk te houden. Daarom kan het voor u zeer interessant zijn om slechts een management assistant om hulp te vragen wanneer u dit nodig heeft. Zo houdt u niet alleen uw administratie, maar ook uw financiën op orde!

Andere taken die heel erg kunnen schommelen in hoeveelheid, zijn klasseren, mails versturen naar klanten, leveranciers of andere belanghebbenden, meetings of bedrijfsfeesten organiseren, en stockbeheer of archiveren. Uw klantendienst in goede banen leiden doen we ook, waaronder cold calling, telefonie en agendabeheer.

Omdat ons team bestaat uit gemotiveerde management assistants, kunnen we u steeds bijstaan met uw mailbox op te volgen, notulen te maken en receptiewerk te doen. Vooral facturering is een populaire uitbestedingstaak, omdat dit slechts één keer in de maand voorkomt en vaak enorm veel tijd vergt, zeker als u veel betrokkenen heeft.

Interessant weetje: bij The Business Assistant zijn we gespecialiseerd in de zorg en in het juridisch wezen. Deze sectoren vergen vaak toch een verschillende aanpak dan andere organisaties en er is kennis van zaken nodig. Hierin blinken we bij The Business Assistant uit!

Natuurlijk geven we in deze blog maar een kleine selectie van alle mogelijkheden die we bij The Business Assistant te bieden hebben. Er is namelijk nog veel meer wat we voor u kunnen betekenen! Neem zeker contact op via onze site en we kijken samen met u hoe we de last van uw schouders kunnen halen.

Wist u trouwens dat we nog een zusterbedrijf hebben? Square1Translations schrijft voor u bedrijfsteksten en transcripties uit en verzorgt uw professionele ondertiteling, steeds met een vleugje persoonlijkheid! Ook vertalingen zouden kunnen vallen onder de noemer “administratie”. Bij Square1Translations doen we ons best om u tevreden te stellen. We hebben een jarenlange ervaring in een zeer divers scala aan vakgebieden, dus ook in medische en juridische vertalingen! Een pluspuntje: onze medewerkers werken steeds met twee aan een tekst, waarbij de ene medewerker de tekst schrijft en de andere medewerker de tekst naleest. Zo blijven uw teksten steeds foutloos en tiptop in orde!

Er zijn natuurlijk heel wat bedrijven die zich bezighouden met de administratie te verzorgen van andere bedrijven. Wat onderscheidt The Business Assistant dan van de rest? Eerst en vooral: menselijkheid. Ons team van topmedewerkers is niet alleen heel professioneel, maar ook vlot in de omgang. Ze luisteren naar uw verhaal en proberen zo goed mogelijk in te spelen op al uw behoeftes. We vinden het belangrijk dat ons team zich goed voelt en een leuke sfeer is prioriteit nummer één, ook naar onze klanten toe.

Transparantie voor onze klanten blijft bij ons trouwens een enorm belangrijk punt. Bij ons weet u onmiddellijk waar we voor staan, wat u wanneer dient te betalen en zo komt u niet voor verrassingen te staan. Als er zich problemen voordoen met uw administratietaken, laten we u dit zo snel mogelijk weten en lossen we dit vliegensvlug voor u op. Zo onderhouden we een diepe en professionele vertrouwensrelatie met onze klanten. Laat het werk maar komen!

Nog iets waar we ons zeer sterk in onderscheiden: onze medewerkers doen niet alleen hun werk vanuit ons kantoor in Lille, maar ze komen op uw verzoek ook tot bij u ter plaatse. Wat een gemak! Zo kunt u uw team aanvullen met onze professionele hand wanneer dat broodnodig is. En als al onze medewerkers druk in de weer zijn om onze klanten tevreden te stellen, staan we nog steeds tot uw dienst met een van onze freelancers. Zo is uw administratie altijd in orde!

Zoals u ziet, hoeft u niet bang te zijn dat uw administratie achter komt te liggen wanneer u samenwerkt met The Business Assistant. Ons aanbod van dienstverlening is enorm divers. Zo kunt u zich focussen op de dingen die er écht toe doen, zoals uw core business of uw personeelsleden beter leren kennen!

Administratie is trouwens niet het enige wat we bij The Business Assistant doen. Zo verzorgen we ook uw professionele telefonie, waarbij we afspraken inplannen, uw klanten vooruithelpen, cold calling-opdrachten uitvoeren, en nog veel meer! Onze vriendelijke medewerkers helpen uw organisatie graag groeien, en maken uw werk weer een pak lichter en aangenamer. The Business Assistant at your service!