Medisch telesecretariaat

Medisch telesecretariaat

Medisch telesecretariaat

Stel u eens voor. Als huisarts zit u net in een consultatie
met een patiënt
en uw telefoon begint te rinkelen. U laat hem maar
rinkelen, maar even later belt de persoon terug. Misschien is het toch
een dringend geval? U neemt toch maar op, maar helaas, het was maar
gewoon een verplaatsing van een afspraak.

Herkenbaar? Lees dan zeker deze blog verder, want u
zou bij ons wel eens een zeer handige service kunnen vinden!

Wordt al het werk in uw medische organisatie wat te veel?
Ervaart u een tekort aan personeel? Dan bent u bij The Business
Assistant
aan het juiste adres, want wij zijn namelijk gespecialiseerd
in het medisch telesecretariaat
. Omdat we al veel medische klanten tevreden
hebben gemaakt, hebben we een mooie ervaring hierrond opgebouwd. Ons
professionele team van management assistants heeft de juiste
expertise
om uw medische organisatie verder te helpen.

Zoals u waarschijnlijk weet, is de medische wereld een hectische
wereld
. Heel snel kan alles op zijn kop staan. Kijk bijvoorbeeld naar de coronapandemie
van de afgelopen jaren. Opeens waren er veel meer mensen in de intensive
care
of bij contacttracingbureaus nodig. Dit vergt allemaal enorm
veel flexibiliteit en inzet van uw personeel.

Een iets actueler voorbeeld: orthodontiepraktijken
lopen overvol, en de wachttijden lopen op tot meer dan een
jaar
omdat tijdens de pandemie iedereen zijn/haar afspraken bij de
orthodont heeft uitgesteld. Hoeveel werknemers heeft mijn ziekenhuis,
tandartsenpraktijk of psychologenpraktijk nu écht nodig? Het is een lastige kwestie,
zeker omdat de vraag naar medische zorg sterk kan schommelen.

Het spreekt voor zich dat uw werknemers enorm veel tijd
verliezen door de hele tijd te bellen
. Zo kunnen ze uw patiënten in real
life minder te woord staan
en kunnen ze zich minder lang bezig houden
met het opstellen van een goede planning
. Een werknemer die bedolven wordt
onder te veel telefoons is niet goed voor uw organisatie en zorgt
bovendien voor onnodige stress.

Niets is trouwens zo vervelend dan patiënten die
verschillende keren naar u proberen te bellen
om een afspraak te maken of om
een vraag te stellen, en dan steeds die vervelende voicemail krijgen te
horen. Een goede eerste indruk bij een afspraak is zeer belangrijk voor
de reputatie van uw organisatie, en patiënten onthouden dit en
vertellen dit door
. Daarom is een goed geolied afspraken- en
secretariaatsysteem
enorm belangrijk om uw praktijk de reputatie te geven
die ze verdient.

Wij willen u alleszins graag helpen om alles op orde te
stellen
. Bij The Business Assistant ontfermen we ons graag over uw telefonie
en planningswerk
. Dit houdt dus in dat we bijvoorbeeld een afspraak kunnen
inplannen voor uw patiënt wanneer uw secretariaat het te druk heeft. Zo
heeft u altijd een buffer om op terug te vallen. Onder planningswerk
verstaat u het agenda- of afsprakenbeheer van uw organisatie.

Dit kan dus voor u erg handig zijn wanneer het druk is,
wanneer u met verlof bent of wanneer u met een personeelstekort kampt
. Uw
patiënt wordt gewoon doorgeschakeld naar ons kantoor wanneer het voor u
ongelegen komt. Op deze manier kunt u ons kantoor flexibel inzetten wanneer
het nodig is
. Al het werk dat u uit handen kunt geven, komt een warm en
empathisch contact met uw patiënt
ten goede.

Wat bij ons van cruciaal belang is, is transparantie,
duidelijkheid en een onmiskenbare meerwaarde. Voor minder willen
we onze klanten niet verder helpen. Vaak is een telesecretariaat ouderwets
en wordt er dus veel tijd en geld verspild. Bovendien werkteen
traditioneel telesecretariaat meestal met lange en lastige contracten,
waar u als klant soms aan geërgerd kunt raken.

Weet dat u bij ons voor een zeer eerlijke prijs uw werk
kunt verlichten
. We gaan altijd in dialoog met u om uw wensen te
bespreken
, en we spelen hier slim op in. Zo komt u nooit voor verrassingen
te staan en weet u steeds wat u bij ons kunt verwachten.

Persoonlijk en warm contact met de klant vinden we
ook erg belangrijk. Patiënten of klanten die zich geërgerd voelen, pakken we
steeds rustig en gedisciplineerd aan, en uw patiënt staat bij ons op de eerste
plaats
. Doordat we steeds luisteren naar de noden van uw patiënt,
plannen we hun afspraak in op het perfecte moment. Een dringend geval
kunnen we dus zonder problemen prioriteit geven.

Alle nieuwe klanten komen bij ons op intakegesprek,
waarbij we samen met u uw noden en wensen bespreken. Zo krijgt u een
service die perfect op maat van uw organisatie is gemaakt. Geen standaardtelefoons
of afratelgesprekken, maar een persoonlijk, transparant en warm
contact
.

Wat ons uniek maakt, is ons volledig eigen platform van
The Business Assistant
. Dit is een zeer handige plek om alle afspraken
en opdrachten te bekijken en aan te maken
. Hier kunt u een kort overzicht
van het telefoongesprek terugvinden, met het tijdstip en andere relevante
informatie
. The Business Assistant at your service!

Een paar handige weetjes: wist u dat u een premie
kunt aanvragen via het Vlaams Artsensyndicaat? Klik hier
om de tegemoetkoming in de kosten van uw medisch telesecretariaat aan te
vragen.

U kunt trouwens ook bij ons terecht voor medische detachering.
Dit betekent dat we iemand van The Business Assistant naar uw bedrijf
sturen om voor een bepaalde duur
of voor een aantal uren per dag/week/maand
administratieve taken uit te voeren. Dit is vooral handig wanneer u grote
projecten
te doen heeft, of wanneer er een personeelslid bij u is
weggevallen
en u op zoek bent naar een nieuw personeelslid.

Bovendien zijn we bij ons vertaalbureau Square1Translations zeer
actief bezig met medische vertalingen. Onze jarenlange ervaring
in de medische sector heeft ons een zeer groot aantal tevreden klanten
opgeleverd. Bovendien zijn we niet enkel actief in de medische sector, maar
leveren we ook kwalitatief werk in de hoogtechnologische, juridische,
automobielsector en nog veel meer
.

Ook op gebied van copywriting staan we sterk. Wilt u
uw site herschrijven, of heeft u een medische tekst nodig met
gegevens die u heeft verzameld
? We toveren uw vraag om in werkelijkheid! Surf
zeker naar de site van Square1Translations om meer te weten te komen over ons copywriting-aanbod.

Op zoek naar iemand die uw medische dictaten of verslagen
wil uitschrijven? Dit doen we ook bij The Business Assistant. Met
dictaten kunt u een hele hoop tijd winnen, want een gesproken tekst
is namelijk veel sneller klaar
dan een geschreven tekst. Ook uw
verslagen in een mooie en vloeiende tekst gieten, is bij ons geen
probleem
. Laat het gewoon door ons neerschrijven, en u ontvangt een professionele
en duidelijk opgestelde tekst
terug!

Bij The Business Assistant doen we veel meer dan enkel
telefoneren
. Ook al uw administratieve taken kunt u aan ons
overlaten, zoals het klasseren van fysieke documenten of de facturering
in orde brengen
. Neem gerust contact met ons
op, en we zoeken samen met u naar de ideale oplossing voor uw praktijk,
ziekenhuis of eender welke andere medische organisatie.